-.-

GODMORGON! väldigt tidig morgon dåra. Vaknade halv 6 idag, ska snart till tandläkaren för dom ska laga min tand som gick av för några dagar sen haha. Är skiiiiit trött och vill bara gå och lägga mig o sova men nope det tänker jag inte göra för jag är duktig haha :D justeja, pappa har sagt att om jag börjar skolan och slutar röka så får jag en hund på julafton, hmm? I dont know.. Börja skolan ska jag säkert göra, kanske ska få börja på folkhögskolan i sigtuna men jag vet inte. Man måste prata med massa skolgrejer och skicka in en ansökan o tralalala. Äsch skit samma, hoppas jag kommer in iallafall. Innan det ska jag nog praktisera på ett hundhotell, syon ska ringa och kolla om dom vill ta emot mig (a) hihi..

Jaja nu måste ja fixa mig. PUSS /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0