28 augusti 09

sitter och lyssnar på musik, Jeremih-my ride BÄSTA! haha idag ska jag bara ta det lugnt och inte dricka. Ska strax hoppa in i duschen och sen fixa iordning mig, sen tror jag att jag ska träffa en vän och kanske hyra film elr ngt. Men först och främst måste jag städa mitt rum eftersom det ser ut som jag vet inte vad, men det tar typ bara 2 timmar haha sååå.

Kan lägga in några gamla bilder :)


haha 2006, liten tönt..

Kista tiderna

VÄLDIGT längesen haha

skoltiden

:) gamla tider

2007, känns som igår <3

samma sak här :)

Jag var blond ett tag

hahaha

Jag och M

:)

Haha jag lärde mig göra inbakade flätor, men nu kan jag typ inte det längre. BUHU

Julafton

haha tiiiider

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja blir kåt när du lr nån sitter i badkaret <3

2009-08-28 @ 17:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0