come just a little bit closer

Alooo. Vaknade för typ 1 och en halv timme sen, ska strax fixa iordning mig sen åka och handla med baba. Igår käkade jag och Rebbe på Kina här i märsta, påvägen dit så bet jag på nageln och min tand som gick av för typ 7 år sen elr ngt vilken vi har lagat gick av igår :| haha det ser förjävligt ut, men tur att inte hela tanden som vi laga gick av, då skulle ja ffan se ut som ett troll elr ngt. Måste beställa tid hos tandläkaren imorgon och syokonsolenten elr nu hur det stavas, måste fråga om en bra liten skola eller heltidspraktik igen. usch! Jaja jag känner mig helt ofräsch så ja ska fixa iordning mig nu, peace n love /Amanda


poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0