:)

Jag är trööööött!! har nyss kollat på From Gs to Gents höhö, jag tycker baron är så puttinuttigullig, så tööööt!

Försöker lägga in bilder från mobilen men det kmr ta typ 10 minuter för den här jävla datorn är så fucking trög (min systers data). Ehh....... Imorgon ska jag kanske till vårdcentralen om jag orkar upp elr om jag ens kan gå, min fot är helt svullen för vi tror att jag har en spricka i den (det hände en liten incident i helgen som jag inte tänker ta upp) pga alkoholen jag hade i mig haha, men jag säger bara att jag hatar fjortiskillar som hoppar på tjejer. Haha jag var väldans ful i munnen som jag brukar vara på fyllan men SKIT SAMMA!

Kan lägga in några bilder när den där grejen kommer fram. Puss /Amanda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slagen och sparkad av killar (rasister) ? Hörde de, TråkigtTråkigt.

2009-08-25 @ 19:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0