när man inte kan kontrollera allt

mig som ni aldrig sett förr HAHAHA (bilder från thailand)

fyllebild nr 1 (här får ni även se fylletungan komma fram hahaha)


fyllebild nr 2 (även tungan)


fyllebild nr 3 (och där kmr tungan fram.. IGEN)


fyllebild nr 4 (förklaring till det röda ansiktet: JAG SOLADE I TIMMAR UTAN SOLSKYDDSKRÄM!! förklaring till fingret som ska petas in i min näsa: DET ÄR MIN SYSTERS FINGER OCH ALLTSÅ INTE MITT! MIN SYSTER ÄR PERVERS AV SIG) hahahahha nej behöver egentligen ingen förklaring till den här bilden, få inte mardrömmar nu inatt bara :) HAHA

fyllebild nr 5 (S mådde inge vidare medans jag där i hörnet drack och drack och drack och..... ja ni fattar)

fyllebild nr 6 FYLLEKÄK kycklingkebab sen raka vägen till hotellet där man sen deckade :)

nuuu kmr bilder från sverigeeee.. här får ni också lite pinsamma bilder på Rebbe :D

HAHA här har ni dåååå mig, och fjortisrebbe (döda mig inte!!).. OBS; ingen drivbild!! hahaha kolla ba rebbes läppar, grrr mama

Rebbeeeepebbee, blame it on the booze :D haha

hahah synd att vi itne e såhär vackra i verkligheten

haha Rebbe förlåt men jag måste!! hon somnade på tågstationen, kl va typ 5 så de va ju inge fel med de liksom? hahaha


en sak ni kanske inte vet om mig är att jag är mamma.
ps. jag provade Rebbes hårförlägning såndär clips, de e därför mitt hår ser ut som d gör.

haha den här gången är de då INTE fylletungan som kom ut :)

det gär gjorde rebbe åt mig innan jag åkte till thailand, åh va ja älskar henne :D
det står; kommer att sakna dig

Jaja d va allt för idag.
måste tyvärr sova nu

ni kanske, KANSKE får mer imorgon :) Puss och godnatt /Amanda


Kommentarer
Postat av: Bella

Amanda har du unge?????

2009-09-13 @ 23:50:35
URL: http://billhhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0