im the best fuck the rest

jaaaag ska snart se på film med Dennis, det blir mouse hunt, haha älskar familjefilmer BARA det inte är dubbat :) Jag har än en gång tjatat och tjatat och tjaaatat på pappa om att jag vill ha en hund, jag vill jag vill jag VILL! jag säger att jag slutar röka och jag kan ta bort alla mina piercingar om jag får en vovvsing haha, kmr fortsätta tills han äntligen säger ja. Vilket blir när jag flyttar hemifrån, BLÖÖö! Juste jag drömde om att jag hade en bebis, ååh va puttinutti den va haha MEN jag ska endå vänta tills jag blir 23 elr ngt om jag ens lever då eftersom jorden kmr gå under 2012 så jag får väl försöka få en bebis innan det, NAAAT. Haha sajksajk, jaja pejz! /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0