kidtung

Sitter och lyssnar på massa thailåtar haha har fastnat fan. FUCK va jag saknar Thailand, såfort jag har pengar åker jag!!!!!

Min katt sumo höll på att käka upp en fågel idag och det var fullt me snorungar som stog och kollade på sen när jag skulle ta bort sumo från den stackars fågeln så hoppade fågeln till, tror ni att jag sket i det? hell no, jag fick PANIK mitt hjärta gick i 120 och jag skreeek och tyckte det var så jädrans läskigt, stackars fågel och dumma sumo :(.. Menmen fågeln klarade sig, men det är fortfarande fullt med fjädrar på baksidan, BLÄ! Rebbe kallar sumo för loppkatten bara för att hon tror att sumo har fått rabies och loppor HAHA pucko.

Imorgon kmr det några kompisar, ska chillnani och dricka :) pz

/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0