knas

Hello baby. Idag skulle jag på möte i skolan men så vart det inte, hände en grej sååååå. Verkar som om det alltid händer grejer med mig -.- önskar att det inte vore så haha. Jaja, har inte bestämt mig än vad jag ska göra med skolan, men jag kanske, KANSKE ska börja på folkhögskolan, hoppas bara jag kommer in.. Vet inte vad jag ska göra annars, flytta till thailand o utbilda mig till antingen delfinskötare lr tatuerare haha, min dröm sen jag var typ 5 år.. Rebbe har varit här som vanligt, och självklart så spelade vi bomberman haha, JAG VANN 9-6 hahaha jag vet att jag är bättre än dig på spelet! hoho. Imorgon äre fredag och jag ska bara ta det lurre, kanske hitta på ngt? vet inte än. Men ska titta runt lite på youtube nu, c ya later /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0