läkaren

ska nog till läkaren någon dag i veckan. Har fått värsta skumma såret på min arm :S det kliar ibland och när ja kliar börjar det blöda haha knas. Sen är det en till grej som jag inte vill ta upp haha, privat! Imorgon ska jag kanske till Kista C OM jag får pengar av mamma (hoppas)!! Ni som läst min blogg vet antagligen att jag vill ha en hund, jag vill inte ha en mini hund utan en stoor hund. Antingen Shar-pei, pitbull, amstaff, grand danois eller chow chow haha vet inte än vad jag vill ha faktist. Mamma vill ha en chihuahua, javisst dom är söta och så men vad händer på natten om man ska på toaletten och råkar trampa på vovsingen då? haha plus att dom är så aggressiva, min gamla chihuahua i thailand var SKIT kaxig hela tiden, jajajajajaja va ja babblar..
JAG HAR HUVUDVÄRK, och är hur röksugen som helst. Så det bästa för mig just nu är nog att sova!



Hejdå! /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0