jamen hej

Jag är heeeelt döööööd! Vill gå och sova nununu men då kommer jag vakna inatt och vara helt pigg så det går ju inte.

"A" skulle ha kommit hit idag men han tyckte jag var för seg att fixa iordning mig så det sket sig. Ska träffa honom någon dag när både jag och han är lediga så slipper vi stressa höhö. Snart är det jul mina vänner, jag önskar ju mig som sagt en liten vovve men det kommer antagligen inte bli så att jag får en. Försökte övertala mamma idag att om jag köper en symaskin (som hon så gärna vill ha) så köper hon en valp till mig men hon skrattade bara bort det.

Igår skulle jag och Rebbe hem till Jonatan och dricka vin och fixa hans dator(?) men när vi alla 3 kom till hans port så ångrade han sig, ÖHM!! men jag och Rebbe gick hem till mig och drack vin istället, mamma ville också ha så hon fick HAHA..

Ehm pappas dator funkar nu, men jag är portad därifrån :( buhu. Får aldrig använda hans dator igen, dumdum! det var ju inte mitt fel att katten spillde ut vatten på datorn, INTE MITT FEL!

Ne nu ska ja se gossip girl, har snart kollat på alla avsnitt. Vad ska jag kolla på sen då? hm one tree hill?

puss /Amanda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0