no time

Har tyvärr inte haft någon tid att skriva dom senaste dagarna eftersom Tommie har varit här. Vi+ Rebbe var på Stan igår. Jag hittade bara ett par "overknee" strumpor för 199:- på American Apparel. En gammal väns storesyster jobbar där, längesen man såg henne! Ne men var i stan ett bra tag, från 3 till 7 (?) och väldigt jobbigt för mig som inte har några pengar haha..

Nu har T åkt hem till Luleå och jag sitter här helt ensam och ska ÄNTLIGEN kolla på Gossip girl!!

Juste, jag har väl inte skrivit att jag ska skaffa glasögon? ne tror inte det. Men ska göra det iallafall, har varit hos ögonläkaren (som doktorn bad) eftersom jag har ju haft huvudvärk i månader nu och vi har inte vetat vad det varit. Tills vi gjorde ett syntest på mig haha.. Jag är översynt(?) det betyder inte att jag ser dåligt eller något, för jag ser jättebra! vet inte exakt vad det är men det är något fel iallafall.. Har redan hittat mina glasögon som jag vill ha men dom har inga "sadlar" ni vet dom där plast grejerna som sitter på näsan? d blir lite svårt att hitta ett par likadana MED sadlar.. Men får fortsätta leta.

Ska iallafall kolla på GG nu, c ya later /Amanda


snygga va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0