Tare ba lögnt!

Ska önska mig en bärbar dator i julklapp, då kan jag sitta vid datorn oftare = uppdatera mer på bloggen haha. Ne men jag vill inte ha en bara för att blogga, vill ha en för att den här datorn är så jävla trög! Yesyes.

Julafton börjar närma sig. Som jag sa till Rebbe så är det inte julklapparna som räknas, det är tanken! Men visst om min kära mamma och pappa vill ge mig hund, dator, digitalkamera, thailandsresa, egen lägenhet eller bara ett proffissionellt nagelkit så får dom gärna ge mig det. Inget jag begäääär men vill gärna ha hihi :D 

Har suttit och gråtit flera gånger idag när jag har knarkat gossip girl, VARFÖR ÄR DET SÅ LÄTT DÄR? allt haha. Fan Chuck Bass, JAG DÖÖÖÖR. Förut kollade jag bara lite snabbt på tv och då tyckte jag att han var skiiiit ful men nu asså ouuuuf, jag grät för att jag vill ha honom! HAHA mobbad jag är. Inte exakt han då, men en exakt likadan. Sådär charmig på eget sätt och typ man måste kriga för att få honom sen tvärtom och tralalala hahaha ohhh...

Ne måste tyvär gå och sova nu, har en lång dag framför mig imorgon (NAT) ska jobba som vanligt, men bara 4 timmar så d e lögnt..

PUSS /Amanda



min framtida man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0