very busy

Hej sötnosar :)
Ja, som ni har märkt så har jag inte skrivit så mycket på sistonde haha men sanningen är att jag inte har orkat, har jobbat, kommit hem och satt på film elr gossip girl och bara tagit det lugnt för jag är helt utmattad när jag kommer hem. Aym solli bitchez hehe!

Jag vill bara gå och sova men d e inte bra för då kommer jag vakna inatt och sen inte kunna somna haha men jag går och lägger mig runt 9 tiden så jag inte e så trött imorgon..

Typiskt att det började snöa inatt (?) eller imorse (?) vet inte riktigt när. Men iallafall när jag vaknade imorse så klädde jag på mig, hade mjukisbyxor, hoodie, vinterjacka och..... SNEAKERS!! vafan? haha. Jag hade SKIT bråttom till station så jag kollade inte ens ut före jag klädde på mig. När jag skulle ut och låsa dörren efter mig så märkte jag inget, jag bara låste och skulle gå. SEN mina vänner, dåååå ser jag att det e typ 10 cm snö????? KLOCKAN 07:10!! OCH JAG HADE SNEAKERS!!!! +´att iiiiingen hade gått någonstans där jag skulle gå så jag hade inga fotspår att gå i, d e så typiskt. När jag kom fram till jobbet iallafall kom min "chef" ut och sa att jag fick låna kläder...... HMM!! täckbyxor+fula skor i storlek FYRTIOTRE! jag har storlek 36-38! jag har iallafall skit ont i fötterna nu och orkar knappt gå någonstans förutom till sängen.. Äh va många bokstäver det blev helt plötsligt haha..


JUSTE fan, jag somnade på bussen till arlanda idag, det var rätt så mycket folk på bussen men jag orkade inte hålla ögonen öppna HAHA. Halkade ungefär 3 gånger imorse påväg till station, och en gång precis när jag kom in på gården. Jag va helt 100 på att ingen gick bakom mig men självklart var det typ 5 killar bakom och glodde och jag låtssades som ingenting hade hänt HAHA.

Äh nu ska ja se gossip girl, puss! /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0