dålig uppd.

Väntar på att J ska svara på sms, ganska viktigt men h*n visar bara att h*n inte bryr sig, snackar så mkt bullshit..

Eeehm idag har jag inte gjort ett piss, har bara varit hemma. Jag vaknade vid 8 för jag skulle till tandläkaren kl 9 men när jag vaknade så sa pappa att tandläkarn var sjuk så jaja jag var endå pigg så ja satte mig o kollade på tv haha. I lördags var jag med Jonatan o Rebbe vi hinkade och det vart alldeles för mkt för mig, för rebbe också för den delen! Jonatan deckade i min säng när jag och rebbe skulle ut o träffa Isaya haha, åh vilken lång natt!!!!! lägger in några bilder. Puss /Amanda


Haha rebbe e så viiiiiiit

min puttinutti kusin hade varit ute och plockat blommor åt mig, sötnos!

Rebbe&Jonatan :)

Daban ligger o solar under parasollet haha pucko

Jag och Isaya bror

HAHA när jag och rebbe poppade popcorn

Jonatan


JAJA d va allt, c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0