:)

hallåjsan! har nästan exakt en timme på mig att duscha och fixa iordning mig, oj då! haha men såklart hinner jag det. Ska som sagt ut och äta middag på finresturang, men frågan är vad ska jag ha på mig? en rosa tunnika med lila klackskor eller grå-orange klänning med leopardplatåskor? hmm. Vi får se :D haha

Imorgon vet ni vad vi ska göra då?
Pappa har nämligen hyrt en båt (samma båt som han hyrde på min födelsedag) vi ska ut och bada typ? men för mig blire nog bara att sola sola sola. Dom ska fiska också men jag klarar inte av att fiska eftersom jag tycker så synd om stackarna haha, höll liksom på att börja gråta igår när det kom fram en kvinna och ville ta kort på mig och hennes apa, sån jävla djurplågeri! endå äter jag kött och grejer haha men jag älskar djur.

Jaja måste börja fixa mig nu, puss! /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0