:|

MAAMMMAAAA! jag tror jag är käääääääär haha, jisses omalia. OOOOOOOOH döööööda mig nån? haha fan också vi åker till bangkok imorgon, men 3 dagar m han, mamma mia.. Har bild, lägger ut när ja kmr hem kanske.

ÅÅÅH tror ni inte pappa skämmer ut mig? självklart gör han det :) vrf inte liksom? haha jaja kommer endå aldrig få träffa honom :( buhu. OM inte jag åker hit snart igen, hoppashoppashoppas!

Just nu sitter jag och väntar på att rebbe ska logga in på msn, ååh vill verkligen stanna kvar här..
OCH gissa vem jag såg mer? miiiin carribian man, men han såg inte mig och ja var med pappa haha vågade inte gå fram o hälsa om han inte skulle komma ihåg mig. JAJA pappa tjatar hela tiden om att bilen går kl 12 imorgon och att jag ska lägga mig men först och främst ska jag prata med Rebbe :)

chao! /Amanda

Kommentarer
Postat av: lattemorsa

Thailand, härligt!

2009-07-21 @ 08:11:10
URL: http://lattemorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0