.

Hallu, jag sitter och kollar på En vampyrs bekännelse, hmm den verkar braaaaaa haha..

Min största dröm är att få flytta till Thailand, antingen till vårat hus i byn i Namsom ELLER Pattaya. Ska prata med pappa imorgon om att få åka till Pattaya och stanna där några månader när jag har skaffat thailändskt pass och bo hos min kusins pappas fru (för er som inte vet är jag halv thai). Hoppas han går med på det och låter mig åka, vi snackade om det sist vi var i Thailand, för typ 4 dagar sen? Och han sa att det gick bra men jag måste skaffa fram egna pengar, DÄR har vi problemet mina vänner haha, jag går inte i skolan och vill ICKE börja. Vill hellre skaffa jobb vilket är svårt som fan, jaja får väl se vad som händer, men ja har verkligen ingen lust att gå i skolan.

Ska ut och röka nu och sen se en vampyrs bekännelse klart. Puss hej /Amanda

(bild tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0