i really wanna be with you

Hey, satt nyss och kollade på min arm och då såg jag att jag FLAGNAR haha, på armen d visste jag inte men har flagnat tidigare i ansiktet så ja e helt vit i ansiktet men inte på armarna haha. Min syster var här idag, hon berättade att ngn har snott den där grejen som sitter på registreringskylten på bilen, och sen har ngn krockat i hennes bil och bara kört därifrån. När vi var i thailand så vare ngn som snodde registreringskyltar från pappas bil, va ere här? varför :S? korkade idioter som gör sånt. Jaja, skulle ju ha sett alla harry potter filmerna igår HAHA jaa jag kollade på allihopa ..NAT! somnade efter inlägget jag skrev haha typiskt. Men ska se på dom nu iallafall. Vi ska grilla snart också haha mm.. Aja c ya later /Amanda


Denna underbara låt sitter jag och lyssnar på. Alan <3


Visst äre SÅÅÅ snyggt att flagna? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0