kattskrälle !!!

fick nyss torka up min älskade katt samans piss från golvet han har tydligen inte lärts sig än att gå på lådan elr så vill han bara leka bebis elr jävlas med mig men han fick iallafall en riäl utskällning fyfan va ja blir sur på han ibland han e fan 3 år men beter sig som en liten kattunge men ja måste ju älska han ändå haha men jaja idag så va ja o mamma o shoppade lite vi va först till coop o hämtade mina tågbiljetter till norrköpink sen så åkte vi till jusk o kollade lite på mattor o lakan har bestämt mig vilka ja ska ha haha men får köpa dom när ja har fåt iorning på mitt rum men sen så åkte vi till eurostop o kollade på ett hundsele till bert (hela familjens katt) för han e så stor o har så jävla tjock päls så han kan inte ha ett kattkopel haha men vi hittade inget men sen så köpte ja en skiiiit fiiin tröja haha ska ha den när ja åker till norrköpning :P när ja va påväg hem ringde amanda o sa att ja skulle logga in på msn diräkt när ja kom hem o ja gjorde de men nej hon har inte ens loggat in än oooh blir så ledsen =( e skit hungrig har inte ätit sen typ vid 8 imorse fan ,måste äta snart. kanske ska träffa anna senare idag om ja orkar men ja skriver kanske mer sen om ja orkar o kommer ihåg haha puss puss // rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0