saknar dig också Rebbe

Hallååå! just nu sitter jag i pattaya på hotellrummet, pappa ligger och snarkar efter en tuff kväll/natt igår haha. Alla vart skitfulla och glada, vi var på en massa olika barer och så. Pappas kompis, hans fru och hans son (som är lika gammal som mig) haha kom hit igår. Dom var också med ut och partajade fast inte pappas kompis fru för hon var jätte trött och ville sova. Jag har inte blivit brun alls! det är skitväder hela tiden, alltså ingen sol! men endå äre varmt helt knas haha. Idag ska vi allihopa till stranden och senare ikväll gissa vad vi ska göra då? GÅ PÅ LATINOSNIGHT haha fett roligt, antar att d kommer vara fullt med massa latinos hoho och pappa bad hon som jobbade där hooka up mig med ngn ikväll haha äääh jag som e så blyg, kmr inte våga prata med ngn... HAHA just kidding! Tyvärr kan jag inte lägga upp några bilder eftersom jag inte vet om jag tog med mig sladden till mobilen, och jag har letat och letat men hittar den inte, men jag kan fråga pappa lite senare om han har med sig sin sladd till kameran då blire bilder hoho. OOOH blir så irriterad, datan e skiiiiiiiiiiiiiiiiit tröööööööööög, jag orkar inte. Ska ut och röka nu! pz out /Amanda

PS. Rebbe jag försökte ringa dig inatt men det vart ngt fel med internet så allt stängdes av :( saknar dig älskling! Försöker ringa ikväll igen. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0