amanda här

heeejsan. Har inte kunnat skriva eftersom de har hänt så mycket, har skit ont i hela ansiktet och vill bara sovasovasova. Har sovit jätte mycket och e fortfarande skit trött. Har knaprat i mig en massa alvedon men jag känner endå smärtan höhö, döda mig!! Fannii och Rebbe ska snart till station och panta burkar och hämta pizza åt fanniis mamma. Själv ska jag stanna hemma eftersom jag verkligen inte orkar åka någonstans, känns som att mitt huvud ska sprängas i småbitar. Orkar inte skriva mer, ska snart hem och vila lite mer och ta några alvedon. Puss /Amanda


ps. vill tacka alla som har ställt upp för mig efter krocken. Ni vet vilka ni är :) älskar er alla!


Kommentarer
Postat av: Neaah

Fin blogg :)

2009-06-15 @ 17:15:02
URL: http://linneateresamarialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0