blö

Godmorgon, vaknade nyss av att Isaya bara hade klivit in i våran lägenhet (?) haha vet inte hur men aa han klampa in i mitt rum och typ viskade; Ampoo ampo ampo, mitt busskort jag måste ha det. Och där låg jag och sov hur skönt som helst så kmr han o förstör haha jaja, han fick d iaf och sen gick han men jag kunde inte somna om så nu sitter jag och spelar Tomb Raider på min älskling, xbox. Hoppas det blir en ny mobil idag eftersom vi inte hann åka och köpa en igår, i hope! Juste kan berätta lite kortfattat om vad vi gjorde i lördags. Jag och Rebbe åkte till sigtuna för att träffa Mattias och hans kompis, rebbe mådde dåligt och spydde jätte mkt på sigtuna station och ja, jag stog och klappade henne på ryggen aja. Sen kom inte dom som vi skulle möta så ja o Rebbe tog bussen mot märsta igen och då smsar Yakob och frågar vad vi gör och så sen vart det så att vi mötte han och hans 2 kompisar vid tingvalla. Sen bestämmer vi oss för att gå till Yoggi och typ chillkröka där och ja så vart det, ähh orkar inte skriva mer ska spela nu. Puss! /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0