en gång i tiden var du min

..men nu är du bara en dröm (8) lalala.. Vaknade idag typ vid 1 tiden, gick ut och snackade lite med Fannii sen åkte hon och Rebbe till Väsby c. Sitter och väntar på att dom ska komma hem nu haha men ska börja fixa mig snart eftersom vi ska partaja idag haha. M ska komma också, kanske isaya också kommer haha om han inte har ngt annat för sig. Ska måla mina naglar lila nu (Systers nagellack) haha ääh.. Asså jag har drömt om en person "A" typ 3 nätter i rad nu, samma dröm varje natt. Rebbe säger att jag saknar honom men hur fuck kan jag sakna honom? haha knas. Men hoppas han hör av sig snart så vi kan ses och prata lite, jag kan inte glömma :S!!

Måste till mitt rum nu och fixa iordning mig, lämnar er med en låt som jag hörde på moas blogg (http://diorr.blogg.se)  haha, BARA för det har jag fått den i min hjärna 24/7!! pusspuss


/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0