filmsugen haha :P

sitter just nu vid fredriks (mina bror) data för ja orkar inte sätta på min men aa snart ska amanda komma o möta mig sen ska vi hem till henne o kolla på film vi har lånat 6 st av hennes pappas kompis haha men de ska bli chill. åker till gbg på freda haha pratar om de typ varje dag baba för att ja altid har vela åka dit men nu så ska vi ditt haha. måste ringa amanda nu så att hon ska komma o möta mig för ja vill hinna se iallafall 3 filmer innan ja går hem. aa juste haha amanda har blivit sjuk för att hon säger att marken skakar haha maskarna har party under jorden yeeeehhh ;D skriver mer sen // rebbe


ser ut så här just nu hahah va tvungen att lägga ut den






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0