gooooooood evening

Tjeeenare! har inte skrivit idag eftersom jag inte har suttit vid datorn, men nu e jag hemma och skriver haha.. Ehh eftersom jag har ny mobil och mycket bättre kamera i den så lovar jag er att jag ska lägga in bilder typ varje dag haha folk har sagt att bloggen saknar bilder hit och dit men det kommer det kommer :D. Kan berätta lite kortfattat om dagen, jag och Rebbe var i väsby C för Rebbe skulle handla en klänning, hmm hon köpte en likadan som jag har en svart från HM. Jag själv hittade en jätte fin tröjja som jag vart kär i direkt men självklart hade jag inga pengar men ska få lite av mamma imorgon så ska köpa den då, förhoppningsvis får jag en slant av pappa också så jag kan köpa mig ett par nya fina skor haha.. Men jaja efter det åkte vi till rosersberg och träffade Jenny, vi satt på hennes altan och pratade och garvade åt typ allt Rebbe gjorde och sa haha sen vart det dags för mig och Rebbe att åka hem till Märsta och käka, klockan var typ 10 på kvällen då. Sen när vi e framme så skickar Jenny ett sms till Rebbe och frågar om vi kan träffa henne i märsta och ja hon kom till stationen med hennes pojkvän (dom åkte bil) sen åkte vi hem till mig så fick jag käka lite haha sen åkte vi till Uppsala till Jennys bror. Ja, och nu sitter jag här hemma och e skit trött, ska lägga mig snart eftersom jag ska upp rätt så tidigt imorgon till väsby.c! Haha juste jag tog kort igår när det var kolsvart i mitt rum, helt spooky så jag gick och tände lampan för jaa, d bor spöken här!! buhuuuu.. Jaja adjö! puss
Juste Jenny ska föda tvillingar den 5e oktober hoho :D

från början har ni 2 skojarbilder på mig.


En bild på Rebbe och Jenny som sitter och diskuterar (?) haha
och en fin bild på himlen från rosersberg station

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0