hellluuuu ;D

sitter just nu o kolla på tv de e nån film vet inte ens va den heter men den värkar bra iallafall, aa idag så va ju ja på jobbet gick 2 timmar tidigare för ja orkade värkligen inte vara där asso dom e fan sjuka i huvet där så imorgon ska ja inga till min läkare på bup o säga att ja vill ha ett läkarintyg att ja e sjuk ja har ju faktisk adhd o de e ju en sjudom så de måste räknas  haha men jaja sen har ja typ bara sovit idag o va med amanda o fannii en stund idag oxo men va tvungen att gå hem innan allla sov för att ja hade inga nycklar med mig. fick se bilderna från när vi va ute i lördas haha fin fina :P hoppas amanda lägger in dom snart för ja kunde ju inte ta några bilder eftersom att min kamera har gåt sönder den e ölskadad    =( men ska köpa en ny för att ja måste ha en kamera har typ bara 2500 att leva på i sommar men ja köper kamaran istllet vete fan hur ja ska klara mig =/ men skriver mer senare om ja e vaken annars skriver ja imorgon puss puss // rebbe


min älsade kamera som e trasig =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0