hobhoo =D

tjäänare idag så har de inte hänt så mycket än för att ja vaknade ju typ för 2 timmar sen haha skulle till tandläkaren idag kl 11 men nej ja vaknade inte typiskt !! ska byta till privattandläkare tror ja för at ja missar mina tider hela tiden de börjar bli lite pinsamt att gå dit haha :P men sen idag ska ja o amanda typ få tag på hink tills imorgon för då ska ju ja amanda o fannii till jakobsberg haha då skare bli riktigt loligt haha :D aa idag så sa fredrik till mig (min storebror) att ja  inte får andvända spisen nå mer bara för att de blev skit stökit igår efter att ja hade lagat mat fan va ja blev sur för de brukar se exakt likadant ut när dom andra e i köket men jaja då får fan nån annan ta o laga min mat haha :P men ja skriver mer sen har inget mer att skriva puss puss // rebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0