im gonna keep on givin' u my love

Just nu sitter jag och lyssnar på Danjah-my love, Rebbe åkte nyss hem med bussen. Eftersom jag vaknade rätt så tidigt idag så jag e skit trött och ska lägga mig om typ 2 timmar haha ska spela tills dess. Hmm idag har jag, Rebbe, Jenny och hennes kille varit i väsby c, jag shoppade lite. Fick med mig en skit fin vit klänning och ett par JÄÄÄTTEEE fina lila skor haha i love 'em :D Ja, Rebbe har ju skrivit typ allt vi har gjort så d finns väl inget mer? C ya later /Amanda

haha juste jag brände mig idag på armen och jag tänkte att det var inte värsta grejen, nu börjar det bildas till en stor blåsa som e typ 6 centimeter lång, döda mig!! hahane men hoppas d inte utvecklas helt HAHA det bildas och utvecklas lalala. Ne men ska ju ha klänning så hoppas blåsan inte blir grön och mögglig (som Rebbe tror att den kommer bli).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0