its a good day today

nemen ceeeenare älskling! Idag vaknade jag vid 11tiden och var helt pigg och glad, ska strax gå ut på baksidan för att få lite färg hoppas jag. Min babaaaaa och min fafaaaaa kom nyss in genom dörren, och Dennis sitter och tjatar om att jag e så sämst o blablabla, äh han kan ju gå och leka i skogen med sina tjej"kompisar" blööö haha. Jag antar att Rebbe sitter på möte just nu, cant wait tills det e slut haha e så glad idag, vene varför. ÅÅÅÅÅHHH jag prata med D jätte länge igår på tlf. På lördag ska vi till Jakobsberg och träffa ett par gamla killkompisar haha d ska bli så kul, vet inte vad vi ska göra men d blir säkert endå roligt? haha. Det vart ingen ferre igår istället blev det så att jag, Fannii, Rebbe och José gick till sätunaparken och spela kubb. Sen kom N&I dit också och va med lite sen gick dom, bajs! haha.. Juuste, jag funderar på att färga mitt hår ljust till sommaren, eller aa jag vill slinga det, inte färga haha. Jaja ska plocka undan lite här nu och sen ut i solen, puss! /Amanda

typ såhär vill jag att mitt hår ska bli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0