juuuhuuuu =D

idag e de skolavsluting kom til skolan lite tidigare för att kuna annars skulle de va fullt på bussen haha :P men jaja idag så ska ja o amanda typ dricka lite (ja bjuder) för att min pappa ska köpa min data som egentligen e hans men de e ja som andvänder den. så då får ja 300 o sen kanske ja ska åka till värby centrum idag o köpa nya byxor har hitta 2 st skit fina o skit billiga ett par kostar 179 o den andra kostar 199 juppii =) kanske köper nya skor oxo får se om ja har råd och om ja hittar några. ska bli så jävla skönt med sommarlov ska till gbg den 19de o sen ska ja kanske till landsjärv elr hur de nu stavas med anada o hennes familj sen så ska ja till ängelholm med min kontaktfamilj ska bli skit loligt. typ iförrigår fick ja ett brev från komunen att ja ska jobba min samhälstjänst nu på sommarlover 54 timmar ALDRIG att ja ska jobba på somarlover o absolut inte grattis dom får fan vänta tills efter haha :P men ja skriver mer sen o elr imorgon om ja inte hinner idag men då kommer lite bilder hoppas ja oxo haha // rebbe







 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0