låt mig sova förihelvette!

É heeeeeeeeeelt jävla slut. Spenderade natten i jakobsberg och fyfarao, jag ska ALDRIG åka dit sent på natten igen. Det finns ju ingenting och göra blööööö!!! Vi åkte till Rågsved också och skulle träffa Jonatan, sen kom hans chompizar och sen vart kl för mkt så vi drog hihi till stan o mötte alla grabbarna och fannii, gud vad jobbig D var. Varje gång man säger ngt så ska han hålla på haha, men fortfarande jäääääääätte söt :D haha.. Kan tyvärr inte lägga in bilder på datorn just nu eftersom jag har glömt min fucking laddare i Rebbes väska (tror jag?)

Aaaaaaaaaaaah jag sov nyss men pappa var bara tvungen att väcka mig med sitt humör, nu sitter jag här helt trött och hungrig, har inte ätit ett shit sen jag kom hem från jakan. Justeja, jag och Rebbe badade kl 6 på morgonen i en pool som finns där i jakan, vid 8tiden bad vi fannii komma ner och självklart gjorde hon d. D va LOLIGT!! haha men ska ta ngt att äta nu.. Pusspuss /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0