lista jefla sjit

TJEJER SVARA PÅ DETTA INOM 40 MINUTER, ANNARS KOMMER DET HÄNDA NÅGOT NI INTE VILL SKA HÄNDA
Kärleken;
Har du hittat den rätta killen? hell no
Har du en kille just nu? nope
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? yezzur, han får ta på min näsa om han vill hahaha.
På rumpan? ja
På brösten? ja
Kyssa dig på halsen? ja, fast ja tkr det kittlas sjiiita mkt
Kyssa dig på munnen? ja
Kyssa dig på kinden? ja
Gillar du någon? nej, inte just nu
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? nej, d va längesen och jag vill helst va utan haha
Vad heter personen du gillar? men jag gillar jö ingen


Skolan;
Går du i skolan? Nej, men har tänkt att börja efter sommarlovet
Har du någon gång skolkat? ja haha
Har du varit i skolan idag? Nope


Annat;
Hur mår du just nu? inte så bra, är feeeett orolig
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? yezzir
Har du piercat dig? Ja
I så fall, vart? Naveln, näsan, tungan, överläppen, underläppen, ögonbrynet.. hmm? fast har inte ngn piercing i underläppen längre fast d fortfarande hål :P


Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? Pappa
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem sms:a till dig senast? Mamma
Vem sms:a du till senast? Mamma

Övrigt;
Är du hungrig just nu? Sådär, vaknade för en liten stund sen så ja har inte ätit
Vad är klockan nu? 13.00
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? blogg.se playahead.se (säg inte att jag e barn för att jag använder pa, jag tkr det e omoget att alla tar bort pa och tror att facebook är så mkt vuxnare!) facebook.com och tobbeno1.se


Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? typ nyss, hon e på altanen nu och fixar me blommor (tror jag?)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? För en liten stund sen, han VÄCKTE MIG!!


Sport;
Går du i någon sport? nej, men har gjort haha... (rebbe skyll inte på att du inte har tid din pungråtta haha)
isåfall, vilken/vilka? sport and me, its wrong haha
Trivs du med den sporten? men BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Tycker du att den sporten är rolig? abååååååååå
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? coook irriterande breeee
Hur länge har du hållit på med den sporten? eeeey yao HAHA


Övrigt;
Gillar du punk-stilen? nej!
Har du sminkat dig idag? neeeej
I så fall, vad för smink? ingenting
Vad har du på dig för trosor just nu? stringisar
Hur ser dem ut? svarta spets
Vad har du för bh/topp på dig just nu? ingen, har ba en t-shirt
Hur ser den ut? acdc tshirt


Musik;
Lyssnar du på musik just nu? yeaa
I så fall, vilken låt för tillfället? Trey songz - bust your windows (remix)
Vad gillar du för musik? hiphop, rnb och reggae


Kläder;
Har du fler än 4 linnen? jamenvisst
Har du fler än 3 jeans? räknas jeansleggins? eller har jag endå bara 2? haha e inte liksom så mkt för jeans, not ma thing
Har du fler än 5 tröjor? yez
Har du någon märkes väska? aa
Har du Resteröds-trosor? och vad fasiken e de?
Har du en vit bh/topp? jaaa, men den e hos rebbe
Har du en svart bh/topp? trore?
Har du märkes jeans? neeej
Har du märkes tröja? jaaa
Var brukar du handla kläder? bikbok, gina, hm. överallt


Smink & Hår;
Använder du mascara? ja
Använder du Wax? nej, d e så jefla kletigt
Använder du kajal? ibland ja
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? ibland
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? nej, luktar endås inte
Använder du skiinspray? va e de?
Använder du parfym? ja
Använder du ögonfransböjare? jaa.. (REBBE DET GÖR DU VISSTE!!) ...ljugpotta
Använder du täckstift? woot?
Använder du läppglans/läppstift? yes, sometimes.
Använder du brunkräm? jaa
Använder du rouge? aa
Noppar du ögonbrynen? jaaaa
Uppsatt hår eller hängande? beror på va de e för dag. Vardagar-uppsatt i bulle & helgdagar-utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? nej för mitt hår e så jefla slitet så det känns som affro hår, egentligen vill jag ha affro men mitt hår e SLITET!!
Duschar du varje dag? inte exakt varje dag, men nästan! ibland missar jag en dag haha
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? neeeij
Smörjer du in hela kroppen varje dag? neej
Målar du naglarna? har alltid nagellack på fingrarna och tårna

/Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0