lite bilder

hotellet som vi sitter på just nu

jag och rebbe på liseberg med våran slush

Rebbe med öronen

katten jag och rebbe döpte till lion haha, sötaste

Först låg fåren här

sen ropade vi; Alla fåååår, alla fåååår på vår jooord, allaa fåååår (från babes filmen)...
och då kom allihopa fram

Visst är den här bilden på Rebbe SCHÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR fin?

HEEELT bakis, jag SATT och sov... Rebbe och pappa satt och tog massa bilder när jag satt o sov,
 inget jag kommer ihåg..

måste bara lägga ut den här bilden på "A"s hund, såååå puttinuttigulli!!
(inte från göteborg, bilden är tagen stockholm haha)


puss och godnatt /Amanda

ps. Imorgon åker vi hem :( vill stanna kvar buhuuuuuuuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0