rubrik

Hejhej. Förlåt för den sämsta uppdateringen, men som ni vet har jag ju krockat och har varit sjuk. Har inte gjort ngt speciellt på senaste, har mest suttit hemma med tjejerna och kollat på film eller typ spelat spel. Min farbror från Thailand har kommit, och jag önskar att han bara kan åka tillbaka haha han e såååå jobbig, han beter sig som en 5-åring, sätter på musik när jag kollar på tv, det e nästan det värsta!! haha jaja han e inte lika jobbig när han sover.

Jag mår mycket bättre idag, mina sår på ansiktet håller på att försvinna (eller aa jag klöser bort dom) haha vill att dom ska bort eftersom vi ska till Götabörg på fredag, vill inte se ut som ngn jävla idiot som har ramlat med moppe utan hjälm. Har fetaste blåmärkena på mina ben men det skiter jag i haha för jag kommer endå ha leggins på mig. Jaja ska ut och prata med Fannii lite nu, smell u later! puss /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0