utgång ikväll med

tjo bre! Igår var jag ute med Rebbe och Mattias, vi skulle åka till Sigtuna till hans kompis typ men lalala så blev det inte. Jag och Rebbe var också på studentfest hos Jenny som tog studenten igår, d var väldigt trevligt. (GRATTIS :D), grattis till emran också haha..

Ikväll ska vi typ ut? men nu först ska vi städa mitt rum och sen fixa oss, sen kmr mattias hit och då ska vi till Sollentuna och träffa Marko en snabbis. Nu har vi rätt så bråttom så ja hinner inte skriva så mkt. Pusspuss /Amanda

lite bilder från igår :)


bild 7 är när Rebbe ser ut som en boll hahaha
bild 9 är min arm där jag har bränt mig :( buhu

Resten får ni klura ut själv vem som e vem och vad som e vad. Blöö hejdå!

Kommentarer
Postat av: mattias

hahahahaha bra

2009-06-08 @ 23:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0