äckliga lilla **** :@

asså ni förstår verkligen inte hur ARG jag är!!!!! du kan glömma att jag ska be om ursäkt till S HON började skriva till mig imorse när jag SOV "aa du har ingen respekt tralalala" jag vettefan vad hon skrev, hon ska inte säga ett shit om respekt, ni skulle sett i thailand ouf efter den resan har jag märkt att min respekt för henne ligger på NOLL.. Äsch vad ska jag slösa tid på henne för? tss.

JAJA idag har jag SOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVIT
SOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVIT
SOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVIT
SOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVITSOVIT

Nu sitter jag bara och ruttnar, hm klockan e snart 3, ska snart gå och ta en smoothie sen ska jag sätta på en film, ASSÅ inte bara den där bitchen gör mig arg idag, VÄDRET också, den här dagen e verkligen INTE min dag. Skriver senare om jag ens har ngt att skriva, HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0