ANNA 17 ÅR

gooooooodmorgon blir det för min del! e skit trött har fetaste huvudvärken men det hindrar mig inte från att fira Annas födelsedag. Ikväll ska det bli roligt! Dennis skulle väcka mig vid 11 tiden imorse men nope han gjorde det inte, han satt och spelade halo istället. Det vart så att jag vaknade vid 2 tiden istället blö och pappa vart jättesur som vanligt. Jag förstår inte varför det e så "dåligt" att sova så länge, d e ju skönt och man laddar energi haha. Jag sitter fortfarande och gäspar och skulle kunna gå och lägga mig och sova nununu men men, ska vänta tills Anna kommer hem, hon har varit och köpt en karaokemaskin(?) men bara en mick, så de suger haha. Anna ringer nu måste dra.. PUSS /Amanda



IDAG ÄR DET DIN DAG BABY :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0