:D

tjo bre! Nu sitter jag hemma hos Rebbe, vi skulle ha åkt till enköping men nope pengarna räcker inte. Vi ska festa idag höhö skit i d ja skrev i det andra inläget haha vi har endå inget annat för oss och det e ju toppenväder idag så hell yeah. Min kusin Dennis ville komma idag eftersom hans korkade mamma (min moster) skulle typ ut så behövde han komma iväg, vettefan asså. Men både jag och pappa ska ut ikväll så d går inte, ja tkr så synd om honom, ja skulle ju kunna vara hemma men jag vet inte :( aja skit samma. Imorgon ska vi iallafall åka o hälsa på hans pappa i fängelset sen så är det ju söndag så ja ska ba chillnani hemma. Nu ska jag dra, pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0