:)

okej haha det var bara 2 läsare som ställde frågor :) jaja bättre än inget? det kanske är lite för tidigt med att lägga upp frågestund och grejer haha, skit samma här e iaf svaren :)

Anonym: gjorde d ont i ögonbrynet, ? är dt inte svårt att sova och sådär? e staven lång eller nått ..
Svar: Ska inte ljuga, det kändes lite grann. Jag tycker inte det är svårt att sova och staven syns inte så den jag har på mig e helt perfekt :)

Renate: vad äre pinsammaste ni vart med om?
bästa sommar låten?
hur många läsare har ni per dag?
Svar: Hehe jag får svara själv just för tillfället, Anna kan svara imorgon kanske :)
Hmm det pinsammaste.. Det var nog när jag fick gå upp på scen i thailand och dom sjöng för mig (gillar inte uppmärksamhet haha) men det var ju endå jätteroligt!
Bästa sommarlåten just nu tkr jag nog är Darius-Do it allnight, sååå jävla skön!
Det går upp och ner varje dag med läsarna, dom bra dagarna har vi runt 80-100 och dom sämre dagarna
40-60.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0