fest?

Hallu! Vaknade för typ 2 timmar sen. Just nu gör jag typ ingenting, ska snart hoppa in i duschen och göra mig lite fräsch haha.. Igår fyllde ju Anna år, vi va henmma hos henne och käka middag och så sen kom hennes mormor och morfar och så, vi drack chamagne och åt marängsvitch eller nu hur fasiken d stavas haha. Senare på kvällen drog jag och Anna till video affären och hyrde 4 filmer och ja sen drog vi hem till mig och skulle kolla på allihopa, men de vart inte så haha anna vart skit trött och gick hem.

Eftersom vi inte festade igår (firade annas födelsedag) så ska vi göra det idag :D men nu ringde Rebbe (som är i Norrköping fortfarande) Ska dra nu, puss! /Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0