GRATTIS TILL MIG :D

haha vaknade heeeelt själv typ kl 9 imorse, asså kors i taket säger jag bara.. Aa rebbe som vanligt har redan skrivit vad vi gjorde igår haha så nu vet ni, men d ni inte vet är att det satt en jefla massa fjortisar vid bryggan som typ skrek hela tiden såfort dom fick lite vatten på sig BLÖÖÖÖ.. Haha aja idag ska jag nog chillnani hemma, juste d va en massa folk som ringde inatt när jag såg hade fleera missade samtal imorse och folk skrev att d va fest överallt o hela tradeliluttan haha men nope jag somnade vid 9 tiden igår kväll, haha pallante festa varenda jävla helg förstår inte folk det? äsch jaja ska börja fixa iordning mig och sen gå till campino och beställa en rädsallad, YUMMIE.. POOOSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0