hallååhalåå =)

hej :P idag har ja typ inte gjort så mycket, har varit med amanda nästa hela dagen vi va ute o lekte o dansade o sånt men innan de va ja faktiskt i skolan men va bara där typ 20 minuter för ja kom lite sent o vi skulle sluta ganska tidigt idag för att min lärare va hemma med sjukt barn men jajaj de va bra de iallafall så slapp ja vara där, e hoss min pappa nu har inte varit de på skit länge o han skulle hjälpa mig med min data när ja kom hem men nej han har somnat fan :P Imorgon så ska ja till tandläkaren 08:10 vill inte dit dom rotar bara i munnen på en, men ska byta till privat tandläkare snart hoppas ja, o sen 10:00 ska ja till b-o o prata lite men nu holler ja på att somna här har inte så mycket mer att säga haha, lägger in lite bilder så ni vet vem fan ja e haha sen ska ja SOVA fan va skönt ;P

Såg nyss att rebbe skrev detta igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0