halloo

hejhej e ganska irritead just nu men ja skriver ändå, igår så va ja o amandsa ute iallafall men de får hon skriva om orkar inte haha :P men ja kan iallafall säga att vi kom hem typ halv 6 imorse o ja sov hon amanda o sen hennes pappa väckte oss typ 1 på dagen så ja e gnska trött fortfarande men jaja.min kamera har typ blivit lite trasig för man ser inte allt på skärmen men han sakt de till min mamma så vi ska åka typ nång gång nästa vecka o byta, o ja la in bilderna som va kvar på kameran efter att ja hade tagit ut mineskotet o därva lite bilder haha har glömt att lägga dom på datan men nu får ju ni oxo se dom =)



1. mn älskade mamma =)
2. min kära fader =)
3. smörgåstårtan ja gjorde när ja fylde år (har aldrig ätit godare )
4.farfar o farmor älskar dom skiiiiiit mycket =)
5. ja haha de e självklart jag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0