hej hallåå =)

kan inte sova så ja får väl vara uppe hela natten så att ja inte blir sen till skolan imorgon har skiiit tråkit så ja sitter o gör såna där tester på facebook haha o andra tidsfördriv :P

dehär gjorde ja nyss haha skit loligt XD

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
jag inte veta

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
har hört hon har snackat skit om mig

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
men svara då!

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
ok vi går

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
de va du som ringde mig

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
ditt kort har nu blivit påtankat. mvh comviq

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
vi ses kl halv 10 vid ica.

8. Vad vill du höra mest av allt?
jag hittar inte mitt vita nagellack

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
klar snart ?

10. Din romantiska replik?
Ja

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
ni tänker väll inte bada ute ?



/// rebbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0