Hejsaaan :D

Idag har jag varit i skolan , jag kom upp allafall :) good.
Först hade vi maud och den lektionen kändes som flera timmar men var bara i 40 min.
Sen hade vi vardagskunskap , vi lagade jätte god kyckling med grönsaker .
Såsen vi hade till var skit stark haha, var tvungen att gå där i från ett tag blev för mycket bara,
Sen hade vi gympa och det var roligt.
Vi fick en varsin docka som vi blåste upp , hjärt och lung räddning !!
Det var mycket roligt och intresant . Efter det var det bibp test , ingen aning hur det stavas ,
men vi säger som tobbe PIP test , haha .
Det gick inte så bra för mig orkade till nivå 2 :P haha loser,
Fick en överaskning när vi slutade gympan , att vi slutade då så det var skönt ,
Men när jag kommer till stationen så var tågen inställda .
så cirkus en halv timme fick jag sitta där och vänta .
Men hade trevligt sällskap så det gick ann.
Nu har jag presics kommit hem .
snart kommer Amanda hit , jag ska ränsa mina klädet det behövs värkligen ,
men vill inte .
Har svårt för att kasta saker,:/
hadiha

/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0