Hejsan.

Idag gick jag inte till skolan , var så himla trött ..
blev massa tjaffs i morse med mamma. men ringde och sa förlåt , :D..
Sen somnade jag om igen . Efter det har jag bara varit med Amanda vi åkte till vetirinären med hennes katt zäta .
sen åkte vi hem i gen . vi hade roligt som alltid.
vi satt och pratade om när vi var mindre när vi skulle åka på bussen så satt vi våra huvuden ihop så det såg ut som dom satt tillsammans. så sa vi till busschaffören . vi är siamesiska tvillingar . så vi fick följa med på en biljett bara .
haha vi är inte ett dugg lika men han va snäll endå och lät oss åka med . :D
sen har vi suttit vid matnära bara och snackat massa shiiiiiiiiit:D..
Mamma kom hem för en stund sen , så vi har suttit och pratat med varanda ,mysigt :)...
snart ska jag gå till matnära och träffa Amanda igen .
Det blir nog ingen skola för mig i morgon heller.
Fan vad dåligt det går nu , jag som inte har skött skolan så här bra på flera år .
men men , ska dra nu pusss. hadiha

/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0