pengar..

Jag behöver pengar, asså jag behöver verkligen pengar. E fattig fan haha har inte ett enda öre, eller jo 2,50 kr på mitt rum men blö kan köpa 2 klubbor för det inget mer höhö. Ska leta jobb imorgon :( haha..

Rebbe åkte idag utan att säga hejdå haha bajs på henne fan :P haha.. Ska ringa anna snart och fråga om hon vill ses, hon svarar ju inte på msn så blööö.. Min baba slutar snart så jag ska prata med honom lite om en sak och ja sen ska jag sova. Jag ska prata med pappa om att åka till Rhodos när Anna och hennes familj är där, d skulle bli shiitanajs haha loligtloligt. Ska lägga mig rätt så tidigt idag eftersom pappa blir så irriterad när jag vaknar vid 2 tiden varje dag haha men vad ska jag göra? jag MÅSTE kolla på förhäxad som e ngn gång vid 3 på natten haha knas. Im out, pz! /Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0