tjo

Idag har jag gjort inbakade flätor i hennes hår, dock tog vi inga bilder eftersom vi har ingen kamera. Iochförsig har vi ju webcam men det tänkte vi inte på just då haha, höll på kanske 2 timmar? har skit ont i fingrarna nu buhu.

Imorgon ska Rebbe komma och knacka på mitt fönster och väcka mig, ska följa med henne till sätunaparken hon och hennes cp klass ska typ spela kubb eller ngt haha hoppas jag kanske får vara med (a) om jag känner för det.. Men innan vi ska till sätunaparken ska vi till ica och möta Rebbes kompis Jenny, hon väntar tvillingar :D dom kommer i oktober? (jag har för mig att hon har sagt det) wohu roligt, inte för jag känner henne sådär men aa har träffat henne en gång iaf hon e jättetrevlig :).. Nu ska jag snart ta ut min annanaspannacottá ur frysen, yummi. Ska spela nu, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0