tjoo:D

Har nyss pratat klart med mamma .
Och jag ska tatuera mig snart om det finns tid ,
ska kolla det i morgon :)
vad jag ska göra tänker jag inte säga ennu:)
Men det kommer bli väldigt fint ..
ska snart gå och lägga mig är skit trött.
ska upp halv 6 i morgon bittit . hur ska jag orka ?
men jag är ju så duktig så det klart jag orkar upp !!
har preisc skrivit klart mitt papper tills i morgon,
Skulle skriva om en bok jag håller på och läser ,
eftersom vi läser varge tisdag , så är vi tvungna att börja skirva nu också
för mina lärare tror inte att vissa läser haha . som elvis den boken är ju jätte bra :D
På fredag har vi bara tre lektioner . så den sista lektionen har vi maggan hon tänkte att vi skulle hitta på något
som att gå ut och äta :) då får det bli kina mat för mig :D mums.

Snart åker jag till mitt kära rhodos . 24 dagar kvar längtar som faaaaaan :D haha  

hadiha  / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0