torsdag

hallå någon fyller ååår imorgon hoho :D hon börjar på A och slutar på nna haha. Ska snart ut och möta henne tror jag. Oh jag hade värsta mardrömmen inatt, jag drömde att jag va typ ute med min familj sen när vi kom hem så hade ngn kastat in en stor sten i badrumsfönstret så folk hade gått hem till mig för dom hade ingen stans att vara, dom fixade värsta hemmafesten och grejer allt va knas hahaha, sen kom det en skiiiit stor kille och typ klippte av min kattunges svans och så vakna jag av att jag grät skit mkt haha knasknas asså.. Jaja ska fråga mamma om lite pengar nu, sen ska jag be anna hjälpa mig att tvätta kläder höhö :(.. Pusspuss! /Amanda



älsklingen fyller år imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0